Kirjat

Älä koskaan ryhdy yrittäjäksi – 50 asiaa yrittäjyydestä

“Älä koskaan ryhdy yrittäjäksi” ovat monen isän varoituksen sanat lapsilleen. Yrittäjäksi ei kannata ryhtyä, ellei ymmärrä siihen liittyviä riskejä. Pahimmillaan se voi viedä terveyden ja omaisuuden. Parhaimmillaan se kasvattaa sinua ihmisenä, unohtamatta taloudellisia mahdollisuuksia. Luettuasi älä koskaan ryhdy yrittäjäksi -kirjan, saat selville, oletko valmis ryhtymään tähän haastelliseen tehtävään. Kirja on tarkoitettu yrittäjyyttä harkitseville, yrittäjyyttä opiskeleville tai yrittäjäksi ryhtyneille henkilöille. Kirjassa käydään lävitse käytännönläheisesti yrittäjyydessä huomioitavia ja varauduttavia asioita sekä kuvauksen niistä asioista, joita yrittäjyys yksilölle antaa. Kirja on kirjoitettu yrittäjyyskokemusten pohjalta ja sen tarkoitus on aidosti kuvata yrittäjyyttä. Yrittäjäksi ryhtyvällä tulee olla tietoja, taitoja ja resursseja yrittäjänä pärjäämiseksi. Eihän sotilastakaan lähetetä sotaan aseetta.

Kirjailija: Kokonaho Tommi
Kustantaja: Aksios
Kieli: Suomi
Sivumäärä: 79
Asu: Pehmeäkantinen kirja
Julkaisuvuosi: 2007

Hinta 34 e.

Kirjailija: Kokonaho Aleksi Tommi Tapani
Kustantaja: Aksios
Kieli: Suomi
Sivumäärä: 200
Asu: Kovakantinen kirja
Julkaisuvuosi: 2008

Hinta 54,50 e. LOPPUUNMYYTY

Voimaannuttava johtaminen – ammattimaisesti käyttäytyvä ja toimiva organisaatio

”Johtajuus on kuin terävä samuraimiekka: oikein käytettynä erinomainen ja tehokas väline, väärinkäytettynä se saa aikaan tuhoa ja surua.” Aleksi Tommi Tapani Kokonaho Motivoitunut henkilö antaa itsestään työlle 3/4 tai 4/4 osan työkapasiteetistaan. Turhautunut työntekijä antaa itsestään vain 1/4 osan työlle. Tämä ero erottaa menestyvät organisaatiot muista yrityksistä. Mikä johtamisessa motivoi henkilökuntaa työn tekemiseen? Mikä johtamisessa turhauttaa ihmisiä työpaikoilla? Jokaisen yrityksen jäsenen paras mahdollinen työpanos vaikuttaa yrityksen ja sitä kautta sen jäsenistön hyvinvointiin. Käytännönläheinen kirja tarjoaa aitoja ratkaisuja henkilökunnan motivoimiseen ja ammattimaisesti käyttäytyvään ja toimivaan organisaatioon. Kirjan luettuaan esimies ja johtaja ymmärtävät ihmisten johtamista paremmin sekä kykenevät motivoimaan henkilökuntaansa sekä välttämään turhautumista aikaansaavia toimenpiteitä. Kun organisaation jäsen on lukenut tämän kirjan, hän ymärtää oman vastuunsa asioissa ja tapahtumissa. Hän ymmärtää myös esimiestään ja johtajaansa paremmin. Ammattimaisesti käyttäytyvissä ja toimivissa organisaatioissa ihmiset voivat paremmin. He kokevat hyvän olon tunteita ja halua tehdä parhaansa – he ovat voimaantuneita.

Myynnin ajokortti

Myynnin ajokortti -kirjassa annetaan työkaluja myyntiin ja tehokkaaseen myyntitapaan. Teos pureutuu tulokselliseen myyntityöhön, joka lähtee liikkeelle asiakkaiden tarpeista, innostavasta ja tunteita herättävästä myyntityylistä sekä myynnin merkityksen ymmärtämisestä. Myynti on pohjimmiltaan vaihtokauppaa, jota jokainen meistä tekee päivittäin. Miksi emme tukisi yritystämme kääntämällä vaihtokaupan myyntityöksi? Kirjan kautta lukija ymmärtää eron rehellisen ja epärehellisen myyntityön välillä. Hän ymmärtää myynnin vaikuttamisen tasojen merkityksen rehelliselle myyntityölle. Myynnin ajokortti -kirjan aiheina ovat mm. ymmärrys myynnistä, itsensä johtamisen merkitys myynnille, myyntiprosessi, ihmistenlukutaito ja vuorovaikutus myynnin tukena.

Kirjailija: Kokonaho Tommi
Kustantaja: Aksios
Kieli: Suomi
Sivumäärä: 79
Asu: Pehmeäkantinen kirja
Julkaisuvuosi: 2007

Hinta 39 e.